Komunikacja szyta na miarę. Czyli jak wzmacniamy wizerunek Exact Software Poland.
Eksperci IDC szacują, że rynek ERP do 2023 r. osiągnie wartość 181,5 mld dolarów. W obliczu cyfryzacji oraz konieczności zapewnienia efektywności pracy w trybie zdalnym, firmy potrzebują nowoczesnego oprogramowania do zarządzania procesami biznesowymi. Takie elastyczne i kompleksowe systemy zapewnia Exact Software Poland. Żeby wzmocnić wizerunek marki na rynku i wesprzeć działania lead generation – wdrożyliśmy komunikację zintegrowaną.
wyzwanie
Wzmocnienie wizerunku Exact Software Poland oraz zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku oprogramowania ERP oraz kompleksowych systemów do zarządzania projektami.
Naszym celem była skuteczna komunikacja oraz dotarcie z ofertą sprzedażową do decydentów i pozyskanie leadów. Wyzwaniem było również prowadzenie działań w sytuacji związanej z pandemią COVID-19, gdzie wiele inwestycji zostało odłożonych w czasie.
co zrobiliśmy
Merytorycznie w Social Media
Żeby wzmocnić wizerunek marki i zwiększyć jej rozpoznawalność, tradycyjne działania Media Relations wzmocniliśmy o narzędzia digitalowe: rozpoczęliśmy komunikację na LinkedIn – poprzez profil firmowy oraz w ramach programu Social Advocacy.
Działania performance skrojone na miarę
Produkty Exact promujemy również przez Google ADS, a stronę WWW optymalizujemy pod kątem SEO. Żeby skutecznie docierać do osób decyzyjnych z ofertą sprzedażową – wdrożyliśmy działania performance, w tym m.in. kampanie mailingowe.
zwiększyliśmy rozpoznawalność marki na rynku
efekty
na przestrzeni kilku miesięcy udało nam się:
wygenerować ponad sto publikacji oraz pozyskać komentarze eksperckie w kluczowych mediach biznesowych (np. Puls Biznesu), branżowych (np. EuroLogistic) czy IT (np. CRN). Pozyskaliśmy również 100 zapisów na dwa eksperckie webinary. A w okresie 6 miesięcy łączny zasięg publikacji na LinkedIn przekroczył 50 tysięcy.
publikacji w kluczowych mediach biznesowych
zapisów na webinary
zasięgu publikacji na LinkedIn