Exact Software Poland – zintegrowana komunikacja B2B w czasie pełnym wyzwań

Komunikacja szyta na miarę. Czyli jak wzmacniamy wizerunek Exact Software Poland.

Eksperci IDC szacują, że rynek ERP do 2023 r. osiągnie wartość 181,5 mld dolarów. W obliczu cyfryzacji oraz konieczności zapewnienia efektywności pracy w trybie zdalnym, firmy potrzebują nowoczesnego oprogramowania do zarządzania procesami biznesowymi. Takie elastyczne i kompleksowe systemy zapewnia Exact Software Poland. Żeby wzmocnić wizerunek marki na rynku i wesprzeć działania lead generation – wdrożyliśmy komunikację zintegrowaną.

b2b Exact Software Poland 2020

wyzwanie

Wzmocnienie wizerunku Exact Software Poland oraz zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku oprogramowania ERP oraz kompleksowych systemów do zarządzania projektami.

Naszym celem była skuteczna komunikacja oraz dotarcie z ofertą sprzedażową do decydentów i pozyskanie leadów. Wyzwaniem było również prowadzenie działań w sytuacji związanej z pandemią COVID-19, gdzie wiele inwestycji zostało odłożonych w czasie.

co zrobiliśmy

Merytorycznie w Social Media

Żeby wzmocnić wizerunek marki i zwiększyć jej rozpoznawalność, tradycyjne działania Media Relations wzmocniliśmy o narzędzia digitalowe: rozpoczęliśmy komunikację na LinkedIn – poprzez profil firmowy oraz w ramach programu Social Advocacy 

Działania performance skrojone na miarę

Produkty Exact promujemy również przez Google ADS, a stronę WWW optymalizujemy pod kątem SEO. Żeby skutecznie docierać do osób decyzyjnych z ofertą sprzedażową – wdrożyliśmy działania performance, w tym m.in. kampanie mailingowe. 

zwiększyliśmy rozpoznawalność marki na rynku

efekty

na przestrzeni kilku miesięcy udało nam się:

wygenerować ponad sto publikacji oraz pozyskać komentarze eksperckie w kluczowych mediach biznesowych (np. Puls Biznesu), branżowych (np. EuroLogistic) czy IT (np. CRN). Pozyskaliśmy również 100 zapisów na dwa eksperckie webinary. A w okresie 6 miesięcy łączny zasięg publikacji na LinkedIn przekroczył 50 tysięcy.

112

publikacji w kluczowych mediach biznesowych

100

zapisów na webinary

50 tys.

zasięgu publikacji na LinkedIn

Wzmocnienie wizerunku Exact Software Poland, zwiększenie rozpoznawalności na rynku oprogramowania biznesowego oraz dotarcie z ofertą sprzedażową do decydentów i pozyskanie leadów.