![Kryptonim S.E.S.J.A., czyli co Ty wiesz o studiowaniu?](https://mondaycomms.pl/wp-content/uploads/2021/08/EA-sesja-grafika-hero.jpg)
Co Ty wiesz o studiowaniu...
czyli premiera The Sims 4: Uniwersytet
Mówisz „studenckie życie” – myślisz: imprezy Siadaj, you know nothing! Studenckie życie to zdecydowanie więcej niż to, co widziałeś w „American Pie” i „Wiecznym studencie”
wyzwanie
przenieść grę The Sims 4: Uniwersytet do świata rzeczywistego
…i zainteresować turbo wymagających przedstawicieli pokolenia „Z” ósmym dodatkiem do czwartej odsłony gry, która istnieje na rynku dłużej, niż żyje znacząca część Zetek
![](https://mondaycomms.pl/wp-content/uploads/2021/08/EA-sesja-grafika-hero-1.jpg)
co zrobiliśmy
wejdź do interaktywnego świata gry z influencerami
z sześcioma topowymi YouTuberami stworzyliśmy niepowtarzalne, interaktywne doświadczenie wideo. Wszystko po to, aby pokazać, czym tak naprawdę jest studenckie życie… 6 filmów (m.in.: Jeleniejaja, Uwaga! Naukowy Bełkot, Natsu, Magda Bereda i Ada Skon) – połączonych między sobą narracją i mechaniką – zabierało widzów w podróż do dziekanatu, tętniących życiem uniwersyteckich korytarzy, sal wykładowych, punktu ksero, akademika, czy na imprezę. Zetki „nie kupują ściemy” – doświadczenie musiało być autentyczne. Dlatego do współpracy zaprosiliśmy Uniwersytet SWPS.
![](https://mondaycomms.pl/wp-content/uploads/2021/08/EA-sesja-grafika_prawa-strona-2.png)
Ty decydujesz, co dalej
To oglądający wybierali jedno z dwóch zakończeń każdego filmu i sami decydowali, czy wolą wysłuchać wykładu do końca, czy może urwać się na imprezę, a później skserować notatki. Kampanię poprzedził teaser – film, w którym influencer „zatrudnił się” w biurze spraw studenckich SWPS w Warszawie i przez jeden dzień obsługiwał niczego nieświadomych, realnych studentów, co zostało zarejestrowane ukrytą kamerą. Na koniec interaktywnej podróży po YouTube każdy z oglądających miał szansę zdobyć voucher na wybrany kurs rozwijający pasję oraz gry The Sims 4: Uniwersytet, pokazując w social mediach swoje własne przygotowania do sesji egzaminacyjnej.
![](https://mondaycomms.pl/wp-content/uploads/2021/08/EA-sesja-grafika_lewa-strona.png)
efekty
w ciągu miesiąca od startu kampanii:
ponad 1 500 000 wyświetleń video na YouTube, ponad 280 000 podjętych decyzji o wyborze ścieżki, ponad 86 000 „łapek w górze” i 1 200 000 wyświetleń oraz 200 000 interakcji na profilach SM influencerów
wyświetleń na Youtube
podjętych decyzji o wyborze ścieżki
kontaktów z kampanią w SM influencerów