Bezpieczny zaułek, czyli jak Axis Communications wspiera bezpieczeństwo w miastach

„Bezpieczny zaułek”, czyli jak Axis Communications wspiera bezpieczeństwo
w miastach

„Bezpieczny zaułek” to konkurs, który zrealizowaliśmy wspólnie z Axis Communications, ekspertami w dziedzinie monitoringu. Cel? Poprawa bezpieczeństwa w miastach i podniesienie komfortu życia mieszkańców. Efekt? 37 zgłoszeń z 24 miast i zwycięski projekt – boisko w Pabianicach, które stanie się bezpiecznym miejscem na mapie miasta.

Axis Communications 2023

Wyzwanie

Jak skutecznie dotrzeć do bardzo precyzyjnej i wymagającej grupy osób odpowiadających za bezpieczeństwo i monitoring w miastach powyżej 50 tysięcy mieszkańców? Jak przekonać ich do zgłoszenia swoich „niebezpiecznych zaułków” – miejsc wymagających lepszego dozoru? Jak edukować przedstawicieli miast w zakresie inteligentnych rozwiązań bezpieczeństwa? Tak! ↓

Co zrobiliśmy

Uruchomiliśmy zintegrowaną kampanię, w której priorytetem było precyzyjne dotarcie do grupy docelowej. Wykorzystaliśmy nasze kompetencje w zakresie public affairs skutecznie pozyskując kluczowych partnerów – Związek Miast Polskich oraz Krajową Radę Komendantów Straży Miejskich i Gminnych, których przedstawiciele zasiedli w jury konkursu. Dzięki tej współpracy, wsparciu patronów medialnych, działaniach media relations i w social media – precyzyjnie docieraliśmy do decydentów w miastach.

Kluczem do sukcesu okazały się jednak… indywidualne rozmowy.  W trakcie trwania projektu odbyliśmy 180 jakościowych rozmów telefonicznych z przedstawicielami miast, przedstawiając im szczegóły konkursu, odpowiadając na pytania i omawiając możliwe zgłoszenia. Efekt?

efekty

Główne KPI projektu osiągnięte w 148% – zapewniliśmy 37 jakościowych zgłoszeń w konkursie. Z ponad 90 zaproszonych miast, swoje projekty zgłosiły aż 24 samorządy, z których jury wybrało jeden zwycięski projekt. A najlepsze jeszcze przed nami – już wkrótce boisko szkolne w Zespole Szkół nr 2 w Pabianicach stanie się bezpieczniejsze dzięki nowoczesnemu systemowi dozoru wizyjnego.

24

miasta

37

zgłoszeń

148 %

realizacji głównego KPI