Inwestycje Equinix wspierają transformację cyfrową polskiej gospodarki. Zadbaliśmy o to, aby dowiedziała się o tym cała branża technologiczna!
Transformacja cyfrowa to konieczność, a pandemia koronawirusa tylko przyspieszyła ten proces. Dlatego firma Equinix wyszła naprzeciw potrzebom polskich przedsiębiorców, inwestując w rozbudowę infrastruktury data center w Polsce. Sięgnęliśmy po nowoczesne narzędzia oraz rozwiązania szyte na miarę i zadbaliśmy o to, aby o najnowszej inwestycji firmy dowiedziała się cała branża cyfrowa.
wyzwanie
Precyzyjne targetowanie w odpowiedzi na potrzeby klientów
Naszym zadaniem było dotarcie do grupy docelowej przedsiębiorców, managerów i decydentów IT oraz wzmocnienie wizerunku Equinix jako lidera infrastruktury cyfrowej. Aby to osiągnąć, zaprezentowaliśmy najnowszą inwestycję klienta w Warszawie jako bezpośrednią odpowiedź na potrzeby polskich firm. Umotywowaliśmy to wynikami najnowszego raportu Global Interconnection Index (GXI) vol.4, który wskazuje, w jaki sposób pandemia COVID-19 przyspiesza transformację cyfrową.
co zrobiliśmy
Komunikacja od A do Z
Przeprowadziliśmy zintegrowaną kampanię obejmującą komunikację w social mediach, współpracę z kluczowymi mediami biznesowymi i IT oraz działania lead generation. Dzięki temu wiadomości o najnowszej inwestycji klienta dotarły do szerokiej grupy docelowej i wzmocniły pozycję Equinix na polskim rynku.
Kreatywne rozwiązania: o biznesie przy kawie
Zorganizowaliśmy też śniadanie prasowe online połączone z … warsztatami cup-tastingu – bo wiadomo, że o rozwoju biznesu najlepiej rozmawia się przy kawie. Jak to zrobiliśmy mimo utrudnień związanych z pandemią? Nic prostszego – zaprosiliśmy do współpracy uznanego baristę, a do dziennikarzy wysłaliśmy zestaw kaw i przybory do cup-tastingu oraz śniadanie (każdemu według preferencji kulinarnych)… Brzmi skomplikowanie? Nic nie szkodzi – dla nas to kawka z mlekiem ????
zadbaliśmy o to, aby o najnowszej inwestycji Equinix dowiedziała się cała branża cyfrowa
efekty
Equinix liderem transformacji cyfrowej
Dzięki angażującym treściom tekstowym (np. artykuły i wywiady), audio (podcast „Puls Biznesu do słuchania”), wideo (animacja przedstawiająca kluczowe cechy najnowszej inwestycji i krótkie filmy eksperckie) oraz webinarium przeprowadzonemu we współpracy z ComputerWorld, udało nam się dotrzeć do grupy docelowej, wzmocnić pozycję Equinix jako eksperta w zakresie transformacji cyfrowej oraz przekonać odbiorców, że rozwiązania Klienta przyczynią się bezpośrednio do rozwoju ich biznesu.
odbiorców treści w mediach IT i biznesowych (druk, internet, podcast)
publikacji w kluczowych mediach
biznesowych i IT
wartościowych leadów - rejestracji na webinar