Skalowalność w komunikacji B2B – Dell Technologies

Skalowalność w komunikacji B2B, czyli jak wspieramy Dell Technologies

Digital transformation. Made real every day. Kompleksowe wsparcie lidera branży IT – Dell Technologies w działaniach marketingowych i komunikacyjnych. Zwinne podejście, budowanie wizerunku eksperta i bezpośrednia współpraca z działami sprzedaży to sprawdzony przepis na nowoczesny i skuteczny marketing.

b2b Dell Technologies 2020

wyzwania

Po pierwsze agile – bardzo szybkie tempo zmian w branży IT stwarza dla Dell Technologies wyzwania związane z dostosowaniem komunikacji oraz marketingu w zależności od aktualnej sytuacji rynkowej. Co więcej firma obsługuje 98% klientów z listy Fortune 500 i musi przez to dostosowywać swój przekaz do różnych grup docelowych.

Po drugie social selling – wraz z rosnącym znaczeniem technologii oraz sieci społecznościowych, znaczenia nabiera budowanie wizerunku handlowca jako eksperta poprzez jego działania i obecność w Internecie.

wyzwania

Po trzecie thought leadership – eksperci Dell Technologies potrzebują na co dzień wsparcia i odpowiedniego planu komunikacyjnego, spójnego z globalną komunikacją firmy i dostosowaną do wyzwań lokalnego rynku.

Po czwarte digital – nowa rzeczywistość oznacza przeniesienie większości działań do digitalu, przez co to tutaj pozyskiwane i “podgrzewane” są nowe leady dla sprzedaży.

co zrobiliśmy

Portal Transformation Experts i Akademia webinarów edukacyjnych

Wdrożyliśmy hub contentowy – portal transformation-experts.pl, który zapewnia klientom dostęp do wysokiej jakości materiałów, jak artykuły eksperckie, case studies, opisy rozwiązań, infografiki produktowe, czy filmy.

Skoordynowaliśmy cykl webinarów, tworząc Transformation Experts Academy, dzięki której eksperci Dell Technologies budują swój wizerunek szerząc eksperckie treści oraz która regularnie generuje i podgrzewa leady.

program Social Sellingowy i program Ambassadors.

Wspólnie z klientem opracowaliśmy program Social Selling Experts, poprzez który edukujemy i wspieramy partnerów i dystrybutorów Della w tworzeniu i dystrybucji treści eksperckich z zakresu rozwiązań Dell Technologies.

Stworzyliśmy program Dell Ambassadors, w którym wspieramy ekspertów Della w tworzeniu treści i budowaniu wizerunku ekspertów poprzez ich profile LinkedIn, a także wspierając ich w planowaniu wystąpień podczas wydarzeń branżowych.

Nowoczesne i kompleksowe działania marketingowo-komunikacyjne.

efekty

Nasze działania marketingowe są mierzalne i przynoszą wymierne efekty. Liczby mówią same za siebie. Kilkudziesięciu partnerów handlowych Dell Technologies w programie Social Selling Experts, tysiące odwiedzających portal, rejestrujących się w nim oraz uczestniczących w Akademii eksperckiej – to efekty wspólnej, opartej na zaufaniu. W 2020 r. zrealizowaliśmy dla Dell Technologies prawie 200 różnych projektów.

1000

rejestracji na portalu transformation-experts.pl w 2020 r.

4500

uczestników webinarów TX Academy w 2020 r.

4.5 mln

wyświetleń kampanii B2B na social media w 2020 r.

W dobie digital możliwości komunikacji B2B są nieograniczone. Najważniejsze to odnaleźć metody, które przynoszą wymierne korzyści biznesowe.